busarmysar

Alla inlägg under juli 2013

Av Erika Andersson - 25 juli 2013 17:35

Det bästa med sommaren är att man får bada, tycker Swinto i alla fall!

Lyckades få några roliga bilder på killen när vi kastade boll! :D


 

 

 

 

 

 

  

Av Erika Andersson - 21 juli 2013 20:29

Här får Chillis en mineralsten, tydligen mycket populärt!

Måste ju vara bättre än cement som hon vanligtvis tuggar på i alla fall. Haha!

 

Här är en film då hon får den:


 

Efter att jag låtit henne tugga en stund tänkte jag sätta fast den i nätet så detta händer:


 Mycket uppsakattat med sten! :D


Av Erika Andersson - 18 juli 2013 16:54

Denna gång hade jag förberett med Tävlingsbok och mätte även hunden när jag kom fram! Haha! 

Hade anmält med och vovven till både Agility och Hopp!

Det var en stor tävling så det vart en heldag på Gagnef-Floda-brukshundsklubb och vi tog hem 2a placering i båda klasserna och pinne i bägge!!! :D WIHOO!!! Tur att vi hade tävlingsbok denna gång!


Nästa tävling sker 28/29 Juli då vi ska tävla i 2 dagar!


 


Nöjd kille med sina rosetter!

Av Erika Andersson - 16 juli 2013 18:18

Vet inte vad som flög i Kattungen och Mika när de började härja runt i pilträdet på gården. De är för roliga!

De var säkert där och klättrade i en halv timme, busarna! <3


Jag var fram och tog en massa fina bilder på dem i solnedgången!

                  


Av Erika Andersson - 15 juli 2013 17:07

Lite nya (och gamla) trick som jag och Swinto har jobbat på. Länge sedan jag gjorde en film nu... bloggade oxå för den delen! Haha! Ska bli ändring på det nu!



För mer trick videos och annat roligt: Klicka HÄR för att komma till min Youtube-kanal.

Presentation


Hej och välkommna till oss!
Vi bloggar om våra dagliga upptåg och äventyr!
Även en hel del tränning m.m.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards